دانلود مقاله : نام تجاری B2B: مسئولیت و بار مالی برای سهامداران؟ 2009

نویسنده : tel 09199111989 دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 11:27 ق.ظ  •    ارسال شده در: مدیریت

B2B branding: A financial burden for shareholders?

دانلود مقاله : نام تجاری B2B: مسئولیت و بار مالی برای سهامداران؟

لینک مقاله :

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S000768130800164X

Abstract

Is branding an effective tool for generating shareholder wealth for companies that are active in a business-to-business environment? Or, do other factors such as innovation and manufacturing efficiency—or the lack thereof—create or destroy shareholder wealth? Based on an examination of almost 1,700 companies listed either on the United States or European stock exchanges, this study reveals this crucial relationship could be described as a W-shaped curve with five distinctive phases, depending on the strategic branding position of the company. Used strategically, business-to-business (B2B) companies with a balanced corporate brand strategy generally yield a return to their shareholders that is 5%-7% higher. It is therefore vital that key executives, including the board of directors, systematically assess and monitor the strategic branding position of their company and how their branding investments are performing against key competitors. This study reveals that shareholders should insist on systematic performance feedback from the corporation regarding all key items in the balance sheet—including branding. As disclosed herein, very few of the companies analyzed possessed an optimal balance between branding and financial performance.

Keywords

  • B2B branding;
  • Financial performance;
  • Return on branding;
  • Market orientation

 چکیده :ترجمه ماشینی 

آیا نام تجاری ابزار موثر برای تولید ثروت سهامداران برای شرکت های فعال در یک محیط کسب و کار به کسب و کار؟ یا، آیا عوامل دیگر مانند نوآوری و بهره وری یا تولید فقدان آن در ایجاد یا نابود کردن ثروت سهامداران است؟ بر اساس معاینه حدود 1،700 شرکت یا در ایالات متحده و یا مبادلات سهام در اروپا ذکر شده است، این مطالعه نشان می دهد این ارتباط مهم را می توان به عنوان یک منحنی به شکل W-با پنج مرحله متمایز با توجه به موقعیت استراتژیک نام تجاری این شرکت، شرح داده شده است. استفاده استراتژیک، کسب و کار به کسب و کار (B2B) شرکت با یک استراتژی متوازن نام تجاری شرکت ها به طور کلی بازگشت به سهامداران خود است که 5٪ -7٪ بالاتر عملکرد. بنابراین حیاتی است که مدیران کلیدی، از جمله هیئت مدیره، به طور سیستماتیک ارزیابی و نظارت بر موقعیت استراتژیک نام تجاری شرکت خود را و چگونه سرمایه گذاری در نام تجاری خود را در حال انجام در برابر رقبای کلیدی. این مطالعه نشان می دهد که سهامداران باید در بازخورد عملکرد سیستماتیک از شرکت با توجه به همه موارد مهم در ترازنامه از جمله نام تجاری اصرار. در اینجا به عنوان افشا می شود، تعداد بسیار کمی از شرکت های برخوردار از تعادل مطلوب بین نام تجاری و عملکرد مالی تجزیه و تحلیل.
کلید واژه ها

    نام تجاری B2B؛
    عملکرد مالی؛
    بازگشت نام تجاری؛
    جهت گیری بازار


برای دانلود فایل کامل مقاله با شماره 09199111989 تماس حاصل فرمایید

قیمت: 5000 تومان


شماره سریال :       s2.0-S000768130800164X

آخرین ویرایش: - -

دانلود مقاله : نگاشت بین XML ناهمگن و بازنمودهای معامله OWL در یکپارچگی article - 2011 B2B

نویسنده : tel 09199111989 دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 11:23 ق.ظ  •    ارسال شده در: مدیریت

Mapping between heterogeneous XML and OWL transaction representations in B2B integration

آدرس مقاله :

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0169023X11000966

دانلود مقاله : نگاشت بین XML ناهمگن و  بازنمودهای معامله OWL  در یکپارچگی B2B

Abstract

XML-based standards have been widely used to enable and ease Business-to-Business (B2B) integration. Examples of standards include cXML, CIDX and ebXML. While these XML-based standards are syntactic, contemporary organizations have available new means to structure their internal data representations using semantic descriptions, such as RDF(S) and OWL. This scenario poses an interesting challenge: “How to reconcile external XML-based standards and internal OWL-based representations in B2B integration scenarios?” In this paper, we present a conceptual approach, and its implementation, to integrate external syntactic data representations with organizational internal semantic data representations by using the notion of heterogeneous mappings which are established between the two types of representations. The application developed, B2BISS, enables an effective management of mappings. As the number of mappings stored in the repository increases over time, organizations can gradually rely on a semi-automatic to automatic B2B integration.

Keywords

  • Integration;
  • Ontology;
  • OWL;
  • XML;
  • Schema

چکیده - ترجمه ماشینی

استانداردهای مبتنی بر XML است به طور گسترده ای استفاده می شود برای فعال کردن و سهولت کسب و کار به کسب و کار (B2B) یکپارچه سازی. نمونه هایی از استاندارد عبارتند از: cXML ها، CIDX و ebXML. در حالی که این استاندارد مبتنی بر XML نحوی هستند، سازمان های معاصر استفاده از روش های جدید در دسترس به ساختار بازنمایی داده های داخلی خود را با استفاده از توصیف معنایی، مانند RDF (S) و OWL. این سناریو به شمار چالش جالب توجه است: "چگونه برای آشتی دادن استانداردهای مبتنی بر XML های خارجی ها و بازنمایی مبتنی بر OWL داخلی در حالات ادغام B2B" در این مقاله، ما در حال حاضر به رویکردی مفهومی و پیاده سازی آن، به ادغام خارجی تضمینی اطلاعات نحوی با سازمانی داخلی تضمینی اطلاعات معنایی با استفاده از مفهوم نگاشت ناهمگن است که بین دو نوع بازنمودهای تاسیس. نرم افزار در توسعه، B2BISS، را قادر می سازد مدیریت موثر نگاشت. همانطور که تعدادی از تعیین ذخیره شده در مخزن در طول زمان افزایش می دهد، سازمان ها به تدریج می تواند در نیمه اتوماتیک به صورت خودکار ادغام B2B تکیه می کنند.
کلید واژه ها

    ادغام؛
    هستی شناسی؛
    OWL؛
    XML؛
    طرح

برای دانلود فایل کامل مقاله با شماره 09199111989 تماس حاصل فرمایید

قیمت: 5000 تومان


شماره سریال :   s2.0-S0169023X11000966

آخرین ویرایش: - -

دانلود مقاله : قابلیت استفاده تجارت الکترونیکی و رقابت سازمانی: مطالعه موردی آهن و صنعت فولاد در چین 2009

نویسنده : tel 09199111989 دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 11:21 ق.ظ  •    ارسال شده در: مدیریت

Application capability of e-business and enterprise competitiveness: A case study of the iron and steel industry in China

دانلود مقاله : قابلیت استفاده تجارت الکترونیکی  و رقابت سازمانی: مطالعه موردی  آهن و صنعت فولاد در چین

ادرس مقاله :

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0160791X09000621

Abstract

With the aim of identifying a mechanism that enables e-business technology to improve enterprise competitiveness, the authors conducted a case study of three large iron and steel manufacturing enterprises in China. This paper proposes the concept of application capability of e-business from a process-oriented perspective, and investigates the impact of the application capability of e-business on the relationship between e-business resources and enterprise competitiveness. The results show that e-business resources are necessary, rather than sufficient, to enhance enterprise competitiveness. We also found that an enterprise can use e-business technology to significantly enhance its competitiveness only when its e-business resources and application capability of e-business (particularly the core application capability) are efficiently and effectively synthesized. We conclude that differences in the enterprise application capability of an e-business eventually determine the effectiveness of an e-business technology.

Keywords

  • Iron;
  • Steel;
  • China;
  • Application capability;
  • e-business;
  • Enterprise competitiveness;
  • Competitiveness


 

چکیده

با هدف شناسایی یک مکانیسم است که تکنولوژی کسب و کار الکترونیکی را قادر می سازد برای بهبود رقابت پذیری سازمانی، یک مطالعه موردی از سه آهن بزرگ و شرکت های تولید فولاد در چین انجام شده است. این مقاله به مفهوم قابلیت استفاده از کسب و کار الکترونیکی از دیدگاه فرایند گرا و بررسی تاثیر قابلیت استفاده از تجارت الکترونیک در ارتباط بین منابع کسب و کار الکترونیکی و رقابت سازمانی است. نتایج نشان می دهد که منابع کسب و کار الکترونیکی لازم و نه کافی هستند، به منظور افزایش رقابت سازمانی. ما همچنین دریافتیم که یک شرکت می تواند تکنولوژی کسب و کار الکترونیکی به میزان قابل توجهی افزایش رقابت خود را تنها زمانی که منابع کسب و کار الکترونیکی و قابلیت استفاده از کسب و کار الکترونیکی (به خصوص قابلیت برنامه هسته ها) کارآمد و موثر سنتز استفاده کنید. ما نتیجه گیری کرد که تفاوت در قابلیت های سازمانی کاربرد کسب و کار الکترونیکی در نهایت تعیین اثربخشی یک فن آوری کسب و کار الکترونیکی.
کلید واژه ها

    آهن؛
    فولاد؛
    چین؛
    قابلیت کاربرد؛
    کسب و کار الکترونیکی؛
    رقابت سازمانی؛
    رقابت


برای دانلود فایل کامل مقاله با شماره 09199111989 تماس حاصل فرمایید

قیمت: 5000 تومان


شماره سریال :  s2.0-S0160791X09000621

آخرین ویرایش: - -

دانلود مقاله : عوامل تصمیم گیری برای خرید الکترونیکی (اینترنتی ) صنعتی موثر 2008

نویسنده : tel 09199111989 دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 10:12 ق.ظ  •    ارسال شده در: مدیریت

Decision-making factors for effective industrial e-procurement

مقاله : عوامل تصمیم گیری برای خرید الکترونیکی (اینترنتی ) صنعتی موثر 

لینک مقاله :

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0160791X07000875

Abstract

For companies to remain cost-competitive in the market, they must reduce the costs of their components and materials by sourcing from least-cost suppliers. One method to achieve this is through open bidding via the Internet using a scheme called “reverse e-auction.” In this article, an in-depth literature review was carried out, followed by interviews with experts in procurement departments. This helped us to understand and evaluate the major concerns of companies that have already adopted an e-procurement system. Findings from our research may offer guidelines and more potential sources that can be utilized in strategic planning for buyers and suppliers, as well as enhancing companies’ e-procurement policies.

Keywords

  • Reverse e-auction;
  • Supply chain management;
  • Procurement;
  • B2B procurement;
  • Supply sourcing

چکیده

برای شرکت ها برای باقی می ماند هزینه رقابتی در بازار، آنها باید هزینه های قطعات و مواد خود را با سپارش از حداقل هزینه تامین کنندگان را کاهش می دهد. یک روش برای رسیدن به این هدف از طریق مناقصه باز از طریق اینترنت با استفاده از یک طرح به نام "معکوس حراج" در این مقاله، بررسی ادبیات در عمق انجام شد، و پس از مصاحبه با کارشناسان در بخش تهیه شده است. این کمک به ما برای درک و ارزیابی نگرانی های عمده ای از شرکت ها که در حال حاضر به تصویب رسید یک سیستم تدارکات الکترونیکی. یافته های حاصل از تحقیقات ما ممکن است دستورالعمل ها و منابع بالقوه است که می تواند در برنامه ریزی استراتژیک برای خریداران و تامین کنندگان، و همچنین سیاست های تدارکات الکترونیکی افزایش شرکت های مورد استفاده را ارائه دهد.
کلید واژه ها

    حراج معکوس؛
    مدیریت زنجیره تامین؛
    تدارکات؛
    تدارکات B2B؛
    تامین منابع


برای دانلود فایل کامل مقاله با شماره 09199111989 تماس حاصل فرمایید

قیمت: 5000 تومان


شماره سریال :  s2.0-S0160791X07000875-main

آخرین ویرایش: دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 10:15 ق.ظ

دانلود مقاله : یک استراتژی جدید برای بهره برداری از مدیریت دانش در تجارت الکترونیک 2005

نویسنده : tel 09199111989 دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 10:07 ق.ظ  •    ارسال شده در: مدیریت

A new strategy for harnessing knowledge management in e-commerce دانلود مقاله

دانلود مقاله : یک استراتژی جدید برای بهره برداری از مدیریت دانش در تجارت الکترونیک

آدرس مقاله :

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0160791X05000321

Abstract

Knowledge management has become increasingly critical for the success of companies in this emerging era of e-commerce. As business activities increasingly shift to the web, the challenge facing corporate management is maintaining competitive advantage by building strong relations with employees, customers, and upstream/downstream suppliers and partners. A good knowledge management strategy can help achieve this goal. Unfortunately, many companies use knowledge management technologies that do not suit today's new information era. Therefore, it is important to understand how companies can successfully implement knowledge management programs that will help them to gain competitive advantage. Most experts agree that the biggest challenges of knowledge management are not technological but human-based or behavioral challenges.

This paper addresses these problems by tracing the evolution of knowledge management in e-commerce and identifying strategies that are currently in use. We will demonstrate how companies can benefit by adopting strategies that harness the potential of knowledge management technologies to transform their e-business activities. We define knowledge management; then provide an overview of the driving and impeding forces that help and hinder proper deployment of knowledge management strategies in e-commerce. Then we describe approaches and implementation architectures currently in use by companies who are integrating knowledge management into their e-commerce activities. Finally, we suggest a strategic approach that can overcome the limitations in systems presently in use as well as implications for future knowledge management development.

Keywords

  • Business to business (B2B);
  • Business to consumer (B2C);
  • Business intelligence (BI);
  • Customer relationship management (CRM);
  • Electronic commerce (E-commerce);
  • Electronic data interchange (EDI);
  • Enterprise information portal (EIP);
  • Enterprise resource planning (ERP);
  • Knowledge management (KM);
  • Supply chain management (SCM

  • ترجمه ماشینیبا گوگل :
  • چکیده

    مدیریت دانش تبدیل شده است به طور فزاینده ای برای موفقیت شرکت در این دوره در حال ظهور تجارت الکترونیک بسیار مهم است. به عنوان فعالیت های کسب و کار به طور فزاینده ای تغییر به وب، چالش پیش روی مدیریت شرکت است حفظ مزیت رقابتی با ایجاد روابط قوی با کارکنان، مشتریان و تامین کنندگان و شرکای بالادست / پایین دست. استراتژی مدیریت دانش می تواند کمک به رسیدن به این هدف. متاسفانه، بسیاری از شرکت ها با استفاده از فن آوری های مدیریت دانش است که عصر جدید اطلاعات امروز مناسب نیست. بنابراین، برای درک اینکه چگونه شرکت ها می تواند با موفقیت پیاده سازی برنامه های مدیریت دانش است که به شما کمک خواهد کرد که آنها را برای به دست آوردن مزیت رقابتی مهم است. اکثر کارشناسان معتقدند که بزرگترین چالش مدیریت دانش تکنولوژیکی است اما مبتنی بر انسان و یا چالش های رفتاری نیست.

    در این مقاله، این مشکلات را با ردیابی تکامل مدیریت دانش در تجارت الکترونیک و شناسایی استراتژی است که در حال حاضر در حال استفاده است. ما نشان خواهد داد با اتخاذ استراتژی است که پتانسیل فن آوری های مدیریت دانش برای تبدیل فعالیت های کسب و کار الکترونیکی خود را مهار شرکت چگونه می تواند به نفع. مدیریت دانش تعریف می کنیم، پس از ارائه یک نمای کلی از رانندگی و مانع نیروهایی که کمک کند و مانع استقرار مناسب از استراتژی های مدیریت دانش در تجارت الکترونیک. سپس ما رویکردها و معماری اجرای در حال حاضر استفاده توسط شرکت های که در حال یکپارچه سازی مدیریت دانش در فعالیت های تجارت الکترونیکی خود. در نهایت، ما نشان می دهد رویکرد استراتژیک است که می تواند محدودیت در سیستم های در حال استفاده به عنوان پیامدهای برای آینده توسعه مدیریت دانش غلبه در حال حاضر.
    کلید واژه ها

        کسب و کار به کسب و کار (B2B)؛
        کسب و کار به مصرف کننده (B2C)؛
        هوش کسب و کار (BI)؛
        مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛
        تجارت الکترونیک (E-تجارت)؛
        تبادل الکترونیکی داده ها (EDI)؛
        پورتال اطلاعات سازمانی (EIP)؛
        برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)؛
        مدیریت دانش (KM)؛
        مدیریت زنجیره تامین (SCM)


برای دانلود فایل کامل مقاله با شماره 09199111989 تماس حاصل فرمایید

قیمت: 5000 تومان


شماره سریال :  s2.0-S0160791X05000321-main

لطفا شماره سریال را یادداشت بفرمایید تا بعد از واریزمبلغ به ایمیل ارسال کنید تا فایل کاملبرایتان ارسال گردد



آخرین ویرایش: دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 10:09 ق.ظ


 
ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو | Buy Website Traffic