تبلیغات
دانلود مقاله پایان نامه آماده Springer+Sciencedirect+Proquest+Oxford - دانلود مقاله : نام تجاری B2B: مسئولیت و بار مالی برای سهامداران؟ 2009

دانلود مقاله : نام تجاری B2B: مسئولیت و بار مالی برای سهامداران؟ 2009

نویسنده : tel 09199111989 دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 10:27 ق.ظ  •    ارسال شده در: مدیریت

B2B branding: A financial burden for shareholders?

دانلود مقاله : نام تجاری B2B: مسئولیت و بار مالی برای سهامداران؟

لینک مقاله :

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S000768130800164X

Abstract

Is branding an effective tool for generating shareholder wealth for companies that are active in a business-to-business environment? Or, do other factors such as innovation and manufacturing efficiency—or the lack thereof—create or destroy shareholder wealth? Based on an examination of almost 1,700 companies listed either on the United States or European stock exchanges, this study reveals this crucial relationship could be described as a W-shaped curve with five distinctive phases, depending on the strategic branding position of the company. Used strategically, business-to-business (B2B) companies with a balanced corporate brand strategy generally yield a return to their shareholders that is 5%-7% higher. It is therefore vital that key executives, including the board of directors, systematically assess and monitor the strategic branding position of their company and how their branding investments are performing against key competitors. This study reveals that shareholders should insist on systematic performance feedback from the corporation regarding all key items in the balance sheet—including branding. As disclosed herein, very few of the companies analyzed possessed an optimal balance between branding and financial performance.

Keywords

  • B2B branding;
  • Financial performance;
  • Return on branding;
  • Market orientation

 چکیده :ترجمه ماشینی 

آیا نام تجاری ابزار موثر برای تولید ثروت سهامداران برای شرکت های فعال در یک محیط کسب و کار به کسب و کار؟ یا، آیا عوامل دیگر مانند نوآوری و بهره وری یا تولید فقدان آن در ایجاد یا نابود کردن ثروت سهامداران است؟ بر اساس معاینه حدود 1،700 شرکت یا در ایالات متحده و یا مبادلات سهام در اروپا ذکر شده است، این مطالعه نشان می دهد این ارتباط مهم را می توان به عنوان یک منحنی به شکل W-با پنج مرحله متمایز با توجه به موقعیت استراتژیک نام تجاری این شرکت، شرح داده شده است. استفاده استراتژیک، کسب و کار به کسب و کار (B2B) شرکت با یک استراتژی متوازن نام تجاری شرکت ها به طور کلی بازگشت به سهامداران خود است که 5٪ -7٪ بالاتر عملکرد. بنابراین حیاتی است که مدیران کلیدی، از جمله هیئت مدیره، به طور سیستماتیک ارزیابی و نظارت بر موقعیت استراتژیک نام تجاری شرکت خود را و چگونه سرمایه گذاری در نام تجاری خود را در حال انجام در برابر رقبای کلیدی. این مطالعه نشان می دهد که سهامداران باید در بازخورد عملکرد سیستماتیک از شرکت با توجه به همه موارد مهم در ترازنامه از جمله نام تجاری اصرار. در اینجا به عنوان افشا می شود، تعداد بسیار کمی از شرکت های برخوردار از تعادل مطلوب بین نام تجاری و عملکرد مالی تجزیه و تحلیل.
کلید واژه ها

    نام تجاری B2B؛
    عملکرد مالی؛
    بازگشت نام تجاری؛
    جهت گیری بازار


برای دانلود فایل کامل مقاله با شماره 09199111989 تماس حاصل فرمایید

قیمت: 5000 تومان


شماره سریال :       s2.0-S000768130800164X

آخرین ویرایش: - -

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.