دانلود مقاله : یک استراتژی جدید برای بهره برداری از مدیریت دانش در تجارت الکترونیک 2005

نویسنده : tel 09199111989 دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 09:07 ق.ظ  •    ارسال شده در: مدیریت

A new strategy for harnessing knowledge management in e-commerce دانلود مقاله

دانلود مقاله : یک استراتژی جدید برای بهره برداری از مدیریت دانش در تجارت الکترونیک

آدرس مقاله :

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0160791X05000321

Abstract

Knowledge management has become increasingly critical for the success of companies in this emerging era of e-commerce. As business activities increasingly shift to the web, the challenge facing corporate management is maintaining competitive advantage by building strong relations with employees, customers, and upstream/downstream suppliers and partners. A good knowledge management strategy can help achieve this goal. Unfortunately, many companies use knowledge management technologies that do not suit today's new information era. Therefore, it is important to understand how companies can successfully implement knowledge management programs that will help them to gain competitive advantage. Most experts agree that the biggest challenges of knowledge management are not technological but human-based or behavioral challenges.

This paper addresses these problems by tracing the evolution of knowledge management in e-commerce and identifying strategies that are currently in use. We will demonstrate how companies can benefit by adopting strategies that harness the potential of knowledge management technologies to transform their e-business activities. We define knowledge management; then provide an overview of the driving and impeding forces that help and hinder proper deployment of knowledge management strategies in e-commerce. Then we describe approaches and implementation architectures currently in use by companies who are integrating knowledge management into their e-commerce activities. Finally, we suggest a strategic approach that can overcome the limitations in systems presently in use as well as implications for future knowledge management development.

Keywords

  • Business to business (B2B);
  • Business to consumer (B2C);
  • Business intelligence (BI);
  • Customer relationship management (CRM);
  • Electronic commerce (E-commerce);
  • Electronic data interchange (EDI);
  • Enterprise information portal (EIP);
  • Enterprise resource planning (ERP);
  • Knowledge management (KM);
  • Supply chain management (SCM

  • ترجمه ماشینیبا گوگل :
  • چکیده

    مدیریت دانش تبدیل شده است به طور فزاینده ای برای موفقیت شرکت در این دوره در حال ظهور تجارت الکترونیک بسیار مهم است. به عنوان فعالیت های کسب و کار به طور فزاینده ای تغییر به وب، چالش پیش روی مدیریت شرکت است حفظ مزیت رقابتی با ایجاد روابط قوی با کارکنان، مشتریان و تامین کنندگان و شرکای بالادست / پایین دست. استراتژی مدیریت دانش می تواند کمک به رسیدن به این هدف. متاسفانه، بسیاری از شرکت ها با استفاده از فن آوری های مدیریت دانش است که عصر جدید اطلاعات امروز مناسب نیست. بنابراین، برای درک اینکه چگونه شرکت ها می تواند با موفقیت پیاده سازی برنامه های مدیریت دانش است که به شما کمک خواهد کرد که آنها را برای به دست آوردن مزیت رقابتی مهم است. اکثر کارشناسان معتقدند که بزرگترین چالش مدیریت دانش تکنولوژیکی است اما مبتنی بر انسان و یا چالش های رفتاری نیست.

    در این مقاله، این مشکلات را با ردیابی تکامل مدیریت دانش در تجارت الکترونیک و شناسایی استراتژی است که در حال حاضر در حال استفاده است. ما نشان خواهد داد با اتخاذ استراتژی است که پتانسیل فن آوری های مدیریت دانش برای تبدیل فعالیت های کسب و کار الکترونیکی خود را مهار شرکت چگونه می تواند به نفع. مدیریت دانش تعریف می کنیم، پس از ارائه یک نمای کلی از رانندگی و مانع نیروهایی که کمک کند و مانع استقرار مناسب از استراتژی های مدیریت دانش در تجارت الکترونیک. سپس ما رویکردها و معماری اجرای در حال حاضر استفاده توسط شرکت های که در حال یکپارچه سازی مدیریت دانش در فعالیت های تجارت الکترونیکی خود. در نهایت، ما نشان می دهد رویکرد استراتژیک است که می تواند محدودیت در سیستم های در حال استفاده به عنوان پیامدهای برای آینده توسعه مدیریت دانش غلبه در حال حاضر.
    کلید واژه ها

        کسب و کار به کسب و کار (B2B)؛
        کسب و کار به مصرف کننده (B2C)؛
        هوش کسب و کار (BI)؛
        مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛
        تجارت الکترونیک (E-تجارت)؛
        تبادل الکترونیکی داده ها (EDI)؛
        پورتال اطلاعات سازمانی (EIP)؛
        برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)؛
        مدیریت دانش (KM)؛
        مدیریت زنجیره تامین (SCM)


برای دانلود فایل کامل مقاله با شماره 09199111989 تماس حاصل فرمایید

قیمت: 5000 تومان


شماره سریال :  s2.0-S0160791X05000321-main

لطفا شماره سریال را یادداشت بفرمایید تا بعد از واریزمبلغ به ایمیل ارسال کنید تا فایل کاملبرایتان ارسال گردد



آخرین ویرایش: دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 09:09 ق.ظ

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.